Scandinavisch design
Gratis verzending vanaf €30
Elk seizoen nieuwe prints!
No results found.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met Visa, Mastercard of achteraf betalen met Klarna.

  • Nederlandse klanten kunnen ook betalen met iDEAL
  • Belgische klanten kunnen ook betalen met Bancontact.
Waarom kan ik niet achteraf betalen via Klarna?

Als je kiest voor achteraf betalen dan loopt de betaling via Klarna. Klarna hanteer eigen voorwaarden voor acceptatie en het kan soms voorkomen dat je hierdoor niet kunt betalen met Klarna. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Kies dan een van onze andere betaalmethoden.

Wat is de betaaltermijn bij Klarna achteraf betalen?

Zodra wij de artikelen hebben verstuurd komt je betaling in Klarna te staan en kun je betalen. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om je betaling aan Klarna te voldoen. Dit zie je ook terug in je Klarna account.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten zijn €5,99 per bestelling in Nederland.
Vanaf €30,- zijn de verzendkosten GRATIS.

Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €7,50 per bestelling in Nederland.
Ook hiervoor geldt vanaf €50,- zijn de verzendkosten GRATIS.

Versturen jullie ook buiten Nederland?

Wij verzenden binnen Nederland en naar Belgie en Duitsland.
Verzending naar andere landen is mogelijk op aanvraag.

Hoe lang is de levertijd?

Alle posters worden binnen 5 werkdagen verstuurd.

Met welke vervoerder ontvang ik mijn bestelling?

Wij maken gebruik van PostNL, DHL en ONB. De keuze is afhankelijk van de grootte van het pakket. Het is helaas niet mogelijk zelf een keuze te maken.

Retourneren

Hoe kan ik mijn product retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product
met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via service@artikolo.com.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Ik heb een klacht wat kan ik doen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@artikolo.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Oeps, ik heb een fout artikel ontvangen wat nu?

Heb je een fout artikel ontvangen? Neem dan direct contact met ons op zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Overige

Kan ik een poster als cadeau versturen?

Jazeker! De posters van artikolo zijn erg geschikt als cadeau. Kies een losse poster of doe er een accessoire bij zoals een ophanging of houten standaard.

Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om een afwijkend verzendadres toe te voegen. Vul hier het adres van de ontvanger in. Standaard wordt er alleen een pakbon toegevoegd. Hierop staan de gegevens van diegene die heeft betaald (factuuradres) en diegene die ontvangt (verzendadres). Tevens de bestelde artikelen maar zonder prijs.

Kan ik een ophangplaatje nabestellen?

Je kunt geen losse ophangplaatjes nabestellen via de website zonder hierbij een poster te bestellen. Wil je toch alleen een ophangoplaatje zonder poster, neem dan even contact met ons op.

Kan ik ook een andere maat bestellen?

Heb je een speciaal verzoek zoals een speciale maat of vorm? Neem contact met ons op en we kijken wat mogelijk is.

Kan ik GiftsUnlimited ook verkopen in mijn (web-)winkel?

Jazeker, wij bieden GiftsUnlimited ook aan voor verkoop bij retailers. Zowel fysieke winkels als webwinkels. Meer informatie en het aanvragen van een informatiefolder vindt je hier.

Wij gebruiken cookies om de website ervaring te verbeteren.

Geen producten in je winkelwagen.